Оңтүстік Корея астанасы Сеул тұрғындары үшін өздігінен жүретін такси қызметі қолжетімді болды. Әзірге автономды көлік қызметін барлығы бірдей пайдалана алмайды. Екі айдың ішінде бірқатар азаматтарға жүргізушісіз көлікпен жүру ұсынылып, жаздың соңында Кореяның кез келген тұрғыны мұндай көлікке қоңырау тапсырыс бере алады, деп хабарлайды Stan.kz ақпарат агенттігі “Хабар 24” арнасына сілтеме жасап.
Жүргізушісіз таксидің алғашқы жолаушылары көлік министрі мен Сеул мэрі болды. VIP-тердің қауіпсіздігі үшін рөлге жүргізуші отырғызылды. Бірақ ол іс жүзінде түймелерді баспады. Жаңа технология Кореядағы адамдардың ең көп жүретін Гангнам көшесінде әйгілі Псай әнінен көрсетілді.
Робот тәжірибені жақсы игерді. Өйткені оған 26 жолға арнап орнатылған құрылғылар көмектеседі. Сондықтан жасанды интеллекті бар машина жаяу жүргіншілер мен бағдаршамдардың қозғалысына әрекет етіп, бір жолақтан екінші жолаққа жылжиды. Такси кептеліс туралы ақпаратты алдын ала алып, жақын маңдағы бағыт бойынша межелі жерге барады.
“Өзін-өзі басқаратын компаниялар 4-деңгейдегі өзін-өзі басқаратын көліктерді сатуға қажетті стандарттарға сәйкес 3D карталары сияқты инфрақұрылымды белсенді түрде кеңейтуді жоспарлап отыр. Сонымен қатар біз адамдар сенімді түрде пайдалана алатындай етіп апат болған жағдайда қолданылатын сақтандыру жауапкершілігі стандарттарын дайындаймыз”,- деді Кореяның жер, инфрақұрылым және көлік министрі Вон Хи Рёнг.
Жүргізушілер мен жаяу жүргіншілерге қолайсыздық тудырмас үшін такси жұмыс күндері сағат 10:00-ден 16:00-ге дейін жұмыс істейді. Өйткені бұл уақытта кептеліс аз. Дронға кем дегенде 3 жолаушы отыра алады. Таксиді мобильді қосымша арқылы шақыруға болады. Әзірге бұл қызмет тегін болады.
“Әзірге 2 такси ғана жүреді. Үкімет 2025 жылға қарай жолаушылар өзі жүретін автобустарды пайдалануын қамтамасыз етуге тырысады. Ал 2030 жылға қарай Кореяның кез келген жерінде жүргізушісіз таксиге тапсырыс беруге болады деп жоспарлап отырмыз”,- деді жер, инфрақұрылым және көлік министрі басшысының орынбасары Ли Хянг.
Келесі жылы автономды такси аймағы екі есеге жуық артады. Ұзындығы 49 шақырымға жуық жолдарда жүргізушісі жоқ көліктер жүреді. Алдағы 3 жылда Кореяда интеллектуалды көлік жүйесін дамытуға шамамен 876 миллион доллар жұмсаған.