Рейс кешіктірілген жағдайда тасымалдаушы билет құнының үш пайызы мөлшерінде айыппұл төлеуге тиіс. Бұл туралы «Жолаушылар теміржолы және әуе тасымалы: кешігу, баға және қызмет көрсету сапасы» брифингінде айтылды, – деп хабарлайды Kaz.tengritravel.kz тілшісі.
ҚР ИИДМ Азаматтық авиация комитеті төрағасының орынбасары Салтанат Томпиеваның айтуынша, азаматтық авиациядағы басты басымдық – қауіпсіздік. Сондықтан әуекомпаниялар жолаушыларды межелі жерге қауіпсіз және уақытылы жеткізуге мүдделі. Бұл жағдайда кідірістердің болуы заңды және көптеген себепке: әуекемесінің техникалық ақаулығы, ауа райының қиын жағдайлары және басқаларына байланысты болуы мүмкін.
«Әуекомпанияның кінәсінен рейс кідірген жағдайда, қолданыстағы заңнамаға сәйкес тасымалдаушы кідіріс ұзақтығына байланысты тегін негізде: екі телефон қоңырауын шалу, салқын сусындар, ыстық тамақ, қонақүйде тұру, сондай-ақ қонақүйге дейін және әуежайға кері қарай жеткізуді ұсынуы тиіс. Сонымен қатар, тасымалдаушы кешіктірудің әр сағаты үшін билет құнының үш пайызы мөлшерінде айыппұл төлейді», – делінген ҚР ИИДМ Азаматтық авиация комитетінің хабарламасында.
Бұл көрсетілген талаптарды орындамаған жағдайда әуекомпания 200-ден 1000 АЕК-ке дейін айыппұл түрінде әкімшілік жауапкершілікке тартылады.
Сондай-ақ, жолаушылардың құқығын қорғау мақсатында қазіргі уақытта рейсті кешіктіргені үшін айыппұл төлемегені үшін әкімшілік жауапкершілікті енгізу мәселесі қарастырылып жатыр.
Шараға Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің, сондай-ақ тұрақты әуе тасымалдарын жүзеге асыратын ірі қазақстандық авиакомпаниялардың өкілдері қатысты. Олар қазіргі уақытта жолаушыларды алаңдатып отырған әуе тасымалдарына қатысты сұрақтарды талқылады.